donderdag 26 maart 2009

TROTS!!!!!

Wie mij zo'n 15 jaar geleden zou zeggen dat ik trots zou zijn op iets wat zeer alledaags(helaas niet voor iedereen) is zou ik echt als gek hebben verklaard!!!!

Maar ja die tijd is toch gekomen.....................................................want ik ben trots op mijn dochter die nu een maand ook op de wc POEPT!!!!!!!!!!!! Plassen deed ze al maar poeppen helaas niet maar na een hartig woordje van een crecheleidster is ze eindelijk zo ver dat ze nu altijd op de wc poept! Dus hier een trotse mama en ja als iemand zou zeggen dat ik nog trotser kon worden zou ik die ook echt voor gek verklaren maar..............................................dat is dus ook gebeurd want haar jongere zusje geeft ook al af en toe aan dat ze moet PLASSEN en POEPPEN en doet dat dan ook meestal !!!!

Dus hier een zeer trotse mama van 2 dochters die lekker plassen en poeppen!!!!

31 opmerkingen:

  1. Hoera! Hier een driejarige dame die overdag gelukkig goed zindelijk is, maar 's nachts nog steeds met luier aan naar bed moet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waar je als mama al niet blij om kunt zijn;) Daar zijn de Monatoetjes voor he? Je hebt op die manier namelijk elke dag wel iets te vieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. he goed zeg!!! Dat gaat hard vooruit. Hier nog een bijna vierjarig mannetje stevig in de luiers!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weet even niet meer hoe ik bij je op t blog kom maar wees gewoon lekker trots op je kids!
    Was even aan lachten toe en heb me vermaakt om je Ikea/bevalling verhaal kan me er helemaal in vinden,mijn dochter is helemaal van de Ikea en draait ook alles moeiteloos in elkaar!En houd geen onderdelen over en komt niets te kort.Ik vindt t al n ramp om eer naar toe te gaan te groot...te druk...te veel...Fijn en Ikealoos weekeinde,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hahaha, de rode draad van het moederschap: overwinningen met plassen en poepen.

    Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Da's goed! Och ik herinner me het als de dag van gister dat Zoon, als eerste overdag luierloos een tukkie deed. Wat was ik trots toen hij droog wakker werd! Dochter deed er iets langer over. Maar kijk nu eens 3,5 jaar en de luiers zijn de deur uit. Soms verlang ik wel eens terug naar de luiers, vooral als we in de auto zitten en als we net de bezinepomp hebben gepasseerd en het buiten regent ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is toch een soort overwinning.
    Lopen is ook heel normaal, maar als ze het voor het eerst doen merk je maar weer hoe bijzonder dat is!
    En dat is met poepen op de wc wel net zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tja, grappig dat we daar trots op zijn en het de wereld rond willen schreeuwen, maar ik snap het volledig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha je schrijft superleuk! Leuk om je gezinsperikelen te lezen, zeker nu ik zelf ook mama word!
    Ik volg je!

    x Sabrina

    http://vitalitijd.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke blog en wat een leuk idee om deze blog te openen!
    Heel veel succes en ik ben je volger geworden hoor!!!
    Heb je misschien interesse in mijn blog? Kijk je even? Misschien kan je gelijk even een recensie sturen, zodat ik jouw blog kan promoten?

    Groetjes,
    Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mag ik zo vrij zijn wat te zeggen ... elke keer als jou dochters mijlpalen gaan bereiken wordt je nog trotser. Wedden! Althans ik dacht ook dat ik niet trotser kon worden, maar echt het kan!

    Dit is heel herkenbaar hoor. Komisch hé trots zijn dat je kind op de wc de boodschapjes achterlaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weeral een mijlpaal bereikt... Gaat snel vooruit, hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nooit kunnen bedenken dat je blij zou kunnen zijn dat je kind op de wc poept? HA!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Grote glimlach hier. Zooo herkenbaar wat je schrijft! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van harte gefeliciteerd, ik kan me heel goed voorstellen dat je trots bent, het lijkt allemaal heel simpel op een wc plassen en poepen, maar dat is het echt niet, een moeder weet dat!

    groetjes! (*O*)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. goed gedaan dochters!
    enne grappig leesvoer hier op je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou dat is ja schier. Gelijk twee kinders die kennen poepen op de wc.... Weg met de potjes en de luiers... nu de nachten nog.

    Dank je wel voor je bezoekje op ons weblog, ik ga lekker hier verder neuzen.

    Als je ons vertelt hoe jij je koffie drinkt, dan linken we je!

    Groetjes van Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Na, nu lees ik pas dat dit berichtje al heel oud is... nou ja... je alsnog welkom hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha, ik zie nu pas dat dit van héél lang geleden is.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Opgelet: in Vlaanderen betekent poepen iets heel anders dan in Nederland. Voor hun 16de willen we bijgevolg liever niets horen over eventueel gepoep van kinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hahahahaha leuke reactie Lies! en verder gefeliciteerd met de eerste drol op de WC :D

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ooooh...2009! Nou dan is dit al lang zo bijzonder niet meer hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Haha, wat lijkt het me fijn om blij te worden van zulke dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Kijk dat zijn nog eens mijlpalen!!

    Groetjes Puck

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Kom net via via op je blog. Wat een heerlijke blog heb jij zeg! Ik ga je zeker volgen. En inderdaad, dat had ik me ook NOOIT kunnen voorstellen, maar trots dat ik was, die eerste drol op het potje :) Heerlijk toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat grappig dat je daar zo blij van kan worden :D ik heb geen kinderen, maar ik was ook super blij toen onze kat meteen op de bak ging toen we haar net hadden gekregen xD

    BeantwoordenVerwijderen