woensdag 18 februari 2009

De crisis

Vandaag luisterde, keek en dacht ik na over de crisis. Vandaag was de dag, samen met gisteren, dat de regering er achter kwam dat het toch wel een tikje kritiek wordt. Ik luister en huiver. Ik moet volgens mij zelf zorgen dat ik relativeer, er hebben nog maar weinig politici mij een gerust gevoel gegeven. Ze kibbelen onderling over de oplossingen en eigenlijk wordt ik juist daar rustig van. Als er tijd en ruimte is om te kibbelen is er nog geen crisisnood! In een film zie je altijd het hele land op slot gaan en ieder belangrijk persoon is met hetzelfde doel bezig, de wereld redden. Balkenende zit vanavond gewoon achter de boerenkool met Bianca en kids. Niets aan de hand dus. Pfffff, dat lucht op!

2 opmerkingen:

  1. Is het heel erg om te typen dat het me niet zo interesseert? Want dat is zo, het interesseert me niet zo. Ik denk trouwens dat het niet zo heel erg verkeerd is dat we met ons alleen gewoon weer met de neus op de feiten gedrukt worden. Meer, meer, meer werkt gewoon niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het ook zo raar die crisis. Ik word er ook onrustig van, terwijl ik er zelf nog HELEMAAL NIETS van heb gemerkt. Ik wacht maar gewoon af denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen