dinsdag 6 januari 2009

Aftellen

Het aftellen is begonnen. Nog 5 weken en 3 dagen en dan gaan we op wintersport. Heerlijk. Alle voorbereidingen hebben we over de kerstdagen getild, dus die zijn nu in volle gang.

Snowboots maat 19. Check
Snowboots maat 26. Check
Pas ik mijn skibroek nog/weer. Check :)
Snowboard: Check
Vignet: Check

Maar de leukste voorbereiding is misschien wel de skiles die Levi vanaf morgen krijgt. Wow, mijn zijn drie jaar mag hij drie lessen volgen in Snowworld. Helemaal cool. Zijn skipak ligt klaar en zijn skipaspoort zit in mijn tas. Opa en oma zijn ingeseind om te komen aanmoedigen én om foto's te maken. Morgen is het zover: de eerste les.

Oostenrijk, here we come!

1 opmerking:

  1. Spannend hoor op skiles. Ik moet zeggen dat wintersport me helemaal niet trekt. Maar goed, gelukkig is ieder mens anders! Veel plezier, over 5 weken en 2 dagen, maar ook met de skiles.

    BeantwoordenVerwijderen