zondag 4 januari 2009

Heel veel tantes?

En zo ben je ineens een Tante Toos. Tante Toos IV. Of het is de V? Of misschien wel de ... Heel veel tantes in ieder geval. Gezellige tantes dat is zeker. Tantes die heel veel logjes hier gaan schrijven. Omdat dat gezellig en leuk is. En het jullie lezers van de straat houdt.

Maar waarom dan vraag je je af? Waarom meedoen met zoiets als Tante Toos. Nou die vraag heb ik mijzelf ook gesteld toen Susanne met dit idee kwam. Waarom zou ik gaan bloggen met nog een aantal ander meiden? Zal ik je eens wat vertellen? Ik heb het antwoord nog steeds niet gevonden. Wellicht is het antwoord heel simpel en moet ik gewoon zeggen "omdat ik dit leuk vind." Of moet ik zeggen dat ik dit doe omdat ik computerverslaafd ben?

Laten we het antwoord maar gewoon in het midden houden. Dat is lekker makkelijk.

Vanaf heden zal deze Tante Toos dus ook hier de nodige logjes deponeren. Lang, kort, wellicht saai en interessant. We zullen zien wat deze Toos gaat brengen.

En waag het niet om mij ooit Toos te noemen; Loezju is de naam, aangenaam.

5 opmerkingen:

  1. He, jij ook hier! Leuk.
    Enne, wat is er mis met Toos? Klinkt hetzelfde als Toaske hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Neej joh. Toos en Toaske dat scheelt toch wel een paar lettertjes hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch zijn we allemaal tante! Daar verander je niets aan;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil ook graag in het echt een tante worden, dus ik ben al bij mijn zus en schoonzus aan het lobby-en. Helaas zonder resultaat tot nu toe. Misschien dat ik op deze manier toch graag tante wilde worden. Maareh: tante loez: welkom!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tss... ik ben zelfs al oudtante (ha!) van een neefje die ouder is dan mijn eigen jongste..

    Ik had vroeger ook een oudtante. Tante Gré, ze rust in vrede, die was oud, grijs en krakkemikkig. Reuze lief, daar niet van, maar wel heul oud. Ik ben nu ook een soort tante Gré .

    BeantwoordenVerwijderen