dinsdag 6 januari 2009

Zwangerschapstesten

Vraag me toch steeds meer af waarom ik toch niet diegene ben die die dingen heeft uitgevonden!

Want wat zal diegene rijk zijn want je doet er nooit maar eentje, ze zijn altijd vaag dus moet je er wel een paar doen, ze zijn prijzig, al wordt dat wel steeds minder lang leve de kruidvat, je hebt ze in alle vormen en maten en manieren, en ja ze zijn ook gewoon heel handig maar ook af en toe teleurstellend, en ja ik doe er altijd wel een paar "stiekum"!

Zegt tante Toos/ Netje mama van 2 dochters van 3,5 en 1,5 en bezig voor nummer 3(of nummer 6 volgens Ogilvie!)

3 opmerkingen:

  1. Spannend! maareh... ik heb er ook heel wat testen doorheen gejaagd toen ik zwanger wilde worden. Clear Blue zal wel failliet gaan nu ik uitgezwangerd ben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In het hele begin koop je er dan maar 1tje. En dan vraag je je af waarom er ook verpakkingen zijn waar er meer / zoveel inzitten.

    Na 2 of 3 keer 1tje gekocht te hebben stap je dan vanzelf over naar de familieverpakkingen en is je vraag van eerder beantwoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, wat waren die dingen duur! Heb er heel wat versleten! :-S
    Hopelijk heb je snel een positieve uitslag.

    BeantwoordenVerwijderen