maandag 12 januari 2009

Glossy

Wat is het soms heerlijk om de zin en onzin van een glossy te lezen. Vooral de onzin. Gisteravond had ik een moment voor mezelf. Het bad vol laten lopen, drankje en de Beau monde binnen handbereik, ik ben dan zo weer een paar uur verder. De ergste botoxslachtoffers. Je mag het eigenlijk geen slachtoffers noemen, ze doen het zelf, maar werkelijk waar, als je de gestreken gezichten van de Douglas sr. familie ziet, vreselijk! Man en vrouw samen aan de botox. En Pricilla Presley, jeetje mina, die heeft geen uitstraling meer, als ze lacht zie je het niet. Ik vind het jammer, begrijp het niet. Je ziet het ook nog, altijd. Laatst zag ik Silvie v/d Vaart op tv, meteen was duidelijk dat haar gezicht anders bewoog dan normaal. Ik zie het gewoon. Hetzelfde als je uit bed stapt, een uur later denkt dat je wakker bent maar de omgeving ziet dat je net bent opgestaan. Hoe oud is ze, nee, hoe jong is ze.....en dan botox?!

Ik vond het ook grappig de opmerkelijke uitspraken van Jessica Simpson te lezen: "Ik vraag altijd of ze mijn pizza in zes stukken willen snijden, twaalf krijg ik namelijk niet op." Zou ze dat echt gezegd hebben? Dat kan toch bijna niet?

Nou ja, in elk geval heb ik me weer heerlijk vermaakt met de Beau monde. Ik zal jullie meteen verklappen welke bekende nederlander mijn favo 'Ik ben zo lekker gewoon gebleven'persoon is. Ilse de Lange! Wat is die lekker spontaan en zichzelf als ze op tv is. Het is niet eens haar muziek hoor, de ene song vind ik mooi de ander minder, het is echt Ilse zelf die mijn waardering heeft.

Wat is jouw favo Nederlander en waarom?

Oh, nog even voor ik het vergeet, volgens mijn horoscoop ga ik 26 Januari een gevoelige snaar raken, er kunnen veel emoties bij komen kijken, maar daar kan ik mee omgaan?!
Oke....

3 opmerkingen:

  1. Uh jemig. Wie is mijn favoriete Nederlander? Kan zo gauw niemand bedenken, dus doe maar Yvon Jaspers (en vriendje natuurlijk).
    26 Januari dus uitkijken geblazen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zal mijn horoscoop ook maar weer 's lezen. En mijn favoriete Nederlander... pfff Ilse is inderdaad leuk. Beau van ED vind ik ook een leuke vent. En verder bedenk ik vast wel een favoriet nadat ik op 'send' heb gedruk. haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk, Beau Monde, Glossy en tussendoor (je bent niet voor niets Moeder van het jaar) natuurlijk de Ouders van Nu.
    Volgens mij wel een wat oudere Beau Monde, want ik herinner me een aantal van deze dingen. Ik vind Ilse de Lange een beetje irritant worden met dat eeuwige gegiechel.

    Leukste BN-er... moeilijk. Ik vind Martijn Krabbé een spontane échte vent.

    BeantwoordenVerwijderen