maandag 12 januari 2009

De O is in de maand....

Ik ben een eko-freak en een vrek. Je hebt vrouwen in alle vormen en maten zullen we maar zeggen. Maar, het eko-schap en het vrek-zijn gaat niet altijd samen. Eko = duur en vrek = cheap. Tussen de bedrijven door maak ik dus vooral veel zelf. Pastasaus, ingevroren groente in de aanbieding, wasmiddel... verzin het maar, Ingrid staat het het te fröbelen (echt waar!).

Zo ook koekjes voor de kinderen. Biologisch tarwemeel, verantwoorde rietsuiker en boter waarvoor geen mens of dier voor misbruikt is, één maal per week bak ik een plaat vol. Hé je bent freak en vrek of je bent het niet. O ja en vergeet het scharrelei niet!

Zondag heb ik weer een schaal vol gebakken. De kinderen mochten er eentje proeven. Vooruit, twee dan. 'Het hoeft niet op al is het lekker' ...... (ik ben mijn moeder geworden :-)

Het is 23:23 op maandagavond. Het is ook die tijd van de maand. U weet vast wat ik bedoel. Chocolade was niet voor handen.....

Morgen maar weer een plaat bakken.....

2 opmerkingen:

  1. Dan zit je toch steeds je klusje op te eten! Respect!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmmm... neem je koekjes mee als jullie langskomen? En, goed dat je het zo lang volhoudt om alles zelf te maken!

    BeantwoordenVerwijderen