maandag 5 januari 2009

Toos Ingrid

Een klein voorstel dingetje. Niet te lang, ben immers tot tante Toos gebombardeerd. Ik bevind me in goed gezelschap, ben nummer vijf geloof ik.

Ik ben al jaren moeder. Een puber van bijna 16 van 1.87, schoenmaat 46,5 (hadden we dat vroeger ook al, halve schoenmaten?) enfin, inclusief puistjes is het een echte lieve lange slungel . En ik heb er een van drie. Hoewel hij zelf zegt dat 'ie vier is. Ik doe vier dagen in de week iets met werken. Ben in bezit van een man en eeuwig koude voeten.

Voor het overige studeer ik. Ik ga braaf twee tot drie avonden in de week naar school. Vanmiddag tijdens het studievoortgangsgesprek (galgje!) met mijn werkgever gehoord dat ik daarna een master mag gaan doen. Ik ben voorlopig, in geval van alles in één keer halen, nog zo'n 5 jaar onderweg.

3 opmerkingen:

  1. En dan ook nog tijd hebben om bij Tante Toos te gaan schrijven! Petje af!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoiets wilde ik ook zeggen! Het is gewoon zo leuk, schrijven, toch Ingrid?;)

    BeantwoordenVerwijderen