zondag 4 januari 2009

Moeder "against time"

Sinds ik, Moeder, moeder ben, heb ik een permanent gevecht met de tijd. Want ik wil nog zoveel en de dagen vliegen om. Dacht ik tien maanden geleden nog dat we nog een heel jaar hadden om de bruiloft te regelen, zijn daarvan nu nog maar twee maanden over... en voor m'n gevoel 'moet' er nog zoveel. Daarbuiten heb ik nog alledaagse behoeften als ongeremd shoppen, uren badderen, alle series van Desperate Housewifes* kijken, opruimen en bloggen - nu zelfs op twee blogs... what's happenin'? - waar ik dus totaal niet aan toekom. Tussendoor wil ik ook nog graag in alle rust vacatures besnuffelen en waar nodig zelfverzekerd antwoorden dat ze kunnen stoppen met zoeken, want ik ben "Tha woman they need!". En als klap op de vuurpijl (toepasselijk in deze tijd van het jaar) kom ik uit moeheid niet eens toe aan het verwijderen van make-up en verzorgen van de huid die op mijn (mijns inziens) jeugdige leeftijd zelfs al de 'eerste tekenen van het ouder worden' showt met ongekende cruelty. Gelukkig is de kans zeer groot dat ik Mrs. Vader wordt in maart, want na die tijd wil vast niemand nog gezien worden naast mijn verlopen kop. Susanne schreef het ook al: ik vind mij nog een hippe chick, maar anderen vinden mij een mevrouw. WTF?

Als u me nu even wilt excuseren: ik moet nog even uitvinden hoe BloggerPuntCom werkt, want als WebStreepjeLogPuntEnEl-ler is dit weer een heel nieuwe omgeving. Alsof ik daar tijd voor heb...

* Ik ben de laatste vrouw op aarde die geen Desperate Housewifes keek en nu als een gek via UPC On Demand de eerste drie series doorworstelt. Jammer dat volgende week serie vijf start. Dus wat er in vier gebeurt blijft een mysterie...

4 opmerkingen:

  1. Hé moeder, toch nog wat tijd gevonden dus! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oah, Desperate housewifes, ik heb seizoen 4 verwaarloosd en ben ook achter. Ik vind het echt leuk! Gelukkig heb jij het ook ontdekt;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey ook welkom: ja, waar moeten we de tijd vandaan halen he? Maareh... we zijn hier inmiddels met meer dan 10, dus dagelijks loggen hoeft echt niet hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik was meer een sexinthecityverslaafde. Heb zelfs de herhaling in zijn geheel weer gekeken... De wanhopige huisvrouwen kunnen me nog niet echt bekoren. Misschien moet ik maar het gewoon gaan volgen...

    BeantwoordenVerwijderen