zaterdag 3 januari 2009

Daar gaan we!

Vandaag werd ik voor het eerst tante. Mijn lieve zusje is naast deze vorm de enige die me dat labeltje kan geven maar daar hebben we nog wat jaarwisselingen voor nodig. Nee, vandaag werd ik dus een van de tante Toos'en. Heerlijk, het geeft me het gevoel van lekker beppen over alles wat me bezig houdt. Dat past bij een tante Toos. En nieuwsgierig zijn, dat hoort ook bij haar, alles willen weten, alles horen en alles interessant vinden. Wat een logproductie kunnen deze tante´s veroorzaken, alles ligt open. Het is ook meteen het eerste en laatste logje waarin ik mezelf tante noem, voor jullie ben ik vanaf nu Kaatje. Kaatje is niet anoniem, heet in het echte leven bijna net zo en is absoluut niet bang haar ziel en zaligheid aan jullie toe te vertrouwen.

Dus vanaf nu hebben jij en ik er een huiskamer bij waar je lekker mee kan lezen met de vrouwen van vandaag en morgen. Ik hoop net als Suus dat het een leuke log wordt. Let´s go!

5 opmerkingen:

  1. Leuk, een eerste bericht! Dat er maar veel mogen volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Kaatje, Leuk dat je mee doet. Ik ga zo meteen een oudje van mezelf hier posten. Want ik neem aan dat dat ook mag! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg, ik ga deze blog zeker op mijn weblog plaatsen en kom gezellig buurten.

    Succes allemaal!!!!

    Liane

    www.myrthe2004@web-log.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En dat er nog maar veel logjes mogen volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee!
    xTessa

    BeantwoordenVerwijderen