vrijdag 16 januari 2009

UGG's


Heb je je wel eens verdiept in de UGG?!
Ze zijn terug van een korte break, twee jaar geleden hebben ze zich in Nederland voorgesteld. Je vond ze lelijk of leuk, niets daartussen. Dit jaar kwamen ze ineens weer om de hoek kijken. Niet alleen de grote merken maakten een namaakUGG, ook de discounts hebben goedkope exemplaren liggen. Ik viel dit jaar voor peperdure REPLAYUGG's en gaf ook voor het eerst zoveel geld uit aan schoenen. Ze lopen ook goed en ik kan er de marathon op lopen. Nu kom ik meteen op mijn punt.

De discountUGG's zijn niet om op te lopen. Tenminste, het is wel de bedoeling maar ze zitten echt vreselijk. Een rechte platte zool die niet meegeeft met het lopen geeft je het gevoel een gipsen been te hebben. Ik heb ze, voor tien euro's wilde ik best wel een paar flinke neppers. Ik doe ze aan wanneer ik de honden uitlaat en zelfs dan krijg ik spijt. Vannacht heeft het weer wat gevroren en ik kon niet op mijn benen blijven staan, spekglad! En dat had meer te maken met de zolen van mijn neppers dan het wegdek. Voeg ik daaraan toe dat ik gisteren en vandaag in de stad meiden zie lopen op die dingen, afgetrapt, schuivend op de zijkant van de schoen, zonde. Wat moet dat slecht zijn voor al die jonge voeten, je ziet dat ze erin wonen en ze letterlijk dag in dag uit dragen. Het zou verboden moeten worden......

En dan ben ik nog iemand die ze leuk kan vinden, wat zou iemand zeggen die ze lelijk vindt?

8 opmerkingen:

  1. Ik vind ze verschrikkelijk, die laarzen. Laarzen móeten een hak hebben, anders hoef ik ze niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb 11 paar laarzen,durf het haast niet te zeggen,maar daar zitten geen UGG's bij die moet je weten te dragen ze passen niet overal bij(soms ook niet bij de persoon,en daar hoor ik bij)Ik heb merken en geen merken dure,en geen dure laarzen,maar echt bij mij lopen de duurdere of het nu een merk is of niet toch het beste!slechte voeten??dure laarzen??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb zelden zulke lelijke laarzen gezien (op donkergroene kaplaarzen met lichbruine zolen na). Al mijn vrouwelijke leerlingen lopen ermee. BIjna allemaal met echte, tenminste met het merkje Ugg achterop. Of ze dan altijd echt zijn weet ik niet. Spuuglelijk. Ben dol op laarzen. Maar wel met hoge hakken, sluit me dus aan bij Toaske.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind ze dus echt helemaal niks. Als je ziet hoe iedereen erop loopt(of eigenlijk dus niet ze lopen er allemaal naast)ze kunnen toch niet goed voor je voeten zijn?! Dus hier geen uggs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh arme KAatje, maar ik vind het ook helemaal niks. Ik zie ook weleens mensen lopen op die nepperds en dan lopen ze letterlijk naast hun zolen. MAar ik hoop dat die echte dan tenminste warm zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ze zijn zó lelijk! als ik mensen erop zie lopen en zie hoe scheef hun voeten staan, gaa bij mij de tenen nóg krommer staan! Vrééschlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze wel leuk en ze zijn lekker warm.
    Ze lopen super fijn, gaan lang mee en de nepperds zijn ook nog eens goedkoop.

    BeantwoordenVerwijderen