dinsdag 6 januari 2009

Iets

Hoewel ik sinds een paar weken een grijze haar heb, ben ik er nog geen steek wijzer op geworden. Ik ben mijn hele leven al slecht in 'iets' doen als ik een volledig lege dag/week voor de boeg heb. Als ik omkom in het werk dan doe ik 1000 dingen tegelijk. Als ik weinig te doen heb, komt er niets uit mijn handen.

Zo heb ik net twee weken vakantie achter de rug. En jawel, ik heb dus weinig/geen studiedingen gedaan, geen huishoudelijke klussen en al helemaal geen administratie bijgewerkt.

En dus heb ik in de eerste werkweek na de kerstvakantie, op mijn eerste vrije dinsdag........ onze kledingkasten uitgemest.

*Hele grote diepe zucht*

2 opmerkingen:

  1. Kijk, dat is nog eens een opgeruimd begin van het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik presteer ook het beste 'onder druk'. Verder ben ik vooral erg goed in de (huishoudelijke) boel de (huishoudelijke) boel laten!

    BeantwoordenVerwijderen