donderdag 1 januari 2009

Tante Toos van start

Dit is het begin van 'verhalen van Tante Toos'. Een blog waar een aantal blogsters hun leukste verhalen op kunnen plaatsen. Ik (Susanne) liep al een tijdje met dit idee rond. Ik log al ruim drie jaar en volg ook veel blogs. Veel interessante, ontroerende, grappige en vooral herkenbare verhalen verschijnen dagelijks op de blogs die ik lees. Alles bij elkaar zou dit een prachtige verzameling van vrouwenverhalen zijn. Vandaar dat ik op mijn eigen web-log een oproepje plaatsen, waar al heel wat postieve reacties op kwamen. Hen nodig ik uit om als medeblogger een berichtje achter te laten op 'verhalen van Tante Toos'. Geen verplichtingen. Geen vaste onderwerpen. Ik ben erg benieuwd hoe dit gaat lopen!

Meedoen? Laat een berichtje achter.

2 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik ben nu te moe en moet morgen er weer vroeg uit, maar ik ga hier waarschijnlijk wel iets aan bijdragen. Ik 'heet' tenslotte niet voor niets Toaske!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk dat je me hebt uitgenodigd.

    Gaan we logjes over bepaalde thema's maken of mag iedereen zelf iets leuks bedenken?

    BeantwoordenVerwijderen